Засідання методичної ради
План та тематика засідань методичної ради на 2023/2024 навчальний рік
№ п/п |
Питання, що розглядаються |
Відповідаль-ний |
Відмітка про виконання |
І. Серпень |
|||
1 |
Про аналіз методичної роботи за 2022/2023 навчальний рік. Структура та напрямки методичної роботи у новому році. Обговорення та затвердження плану роботи на 2023/2024 н.р. |
|
|
2 |
Про ознайомлення з рекомендаціями Міністерства освіти і науки України щодо викладання предметів; забезпечення навчальними програмами, підручниками. |
|
|
3 |
Про огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури. |
|
|
ІІ. Вересень |
|||
1 |
Про організацію педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності. |
|
|
2 |
Визначення змісту, форми і методів підвищення кваліфікації педагогів у 2023/2024 н. р. |
|
|
3 |
Про підготовку учнів до участі в шкільних, територіальних предметних олімпіадах. |
|
|
4 |
Про організацію проходження навчання вчителями, які у 2023/2024 викладають предмети у 5-6 класах НУШ. |
|
|
ІІІ. Листопад |
|||
1 |
Управління процесом вдосконалення професійної компетентності педагога: - самоаналіз та аналіз відвіданих уроків «Ефективність уроку – результат організації діяльності учнів. Аналіз особливостей сучасного уроку». |
|
|
2 |
Про особливості організації освітнього процесу в умовах воєнного стану. |
|
|
3 |
Про Диференційоване навчання. |
|
|
4 |
Огляд нормативних документів МОН України, новинок психолого-педагогічної літератури. |
|
|
ІV. Січень |
|||
1 |
Про результати перевірки шкільної документації за І семестр 2023/2024 н.р. Аналіз роботи з обдарованими дітьми. Аналіз участі учнів у II – ІІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад із базових дисциплін |
|
|
2 |
Про підготовку та проведення предметних тижнів. |
|
|
3 |
Організація методичної роботи з учителями, які відчувають труднощі в організації навчально-виховного процесу НУШ. |
|
|
4 |
Огляд нормативних документів, новинок психолого – педагогічної літератури |
|
|
5 |
Про роботу ГПД в І семестрі. |
|
|
V. Лютий |
|||
1 |
Організація освітнього процесу в контексті концепції «Нова українська школа». |
|
|
2 |
Відвідування учнями позашкільних закладів. |
|
|
3 |
Формувальне оцінювання. Учнівське портфоліо. |
|
|
4 |
Робота з обдарованими учнями. |
|
|
5 |
Стан навчально-виховного процесу в закладі. |
|
|
VI. Березень |
|||
1 |
Заходи з управління самоосвітою педагогічних працівників. |
|
|
2 |
Про формування професійної компетентності педагогів в умовах Нової української школи. |
|
|
3 |
Модульне навчання як технологія диференційованого розвивального навчання. |
|
|
4 |
Опрацювання нормативних документів, новинок педагогічної літератури. |
|
|
VI. Квітень |
|||
1 |
Вивчення та обговорення нормативних документів з питання організованого закінчення навчального року. Підготовка і проведення державної підсумкової атестації. |
|
|
2 |
Про стан організації освітнього простору НУШ у 2023/2024 н.р. |
|
|
3 |
Про рівень навчальних досягнень у 2023/2024 навчальному році. |
|
|
4 |
Про стан справ щодо підготовки до засідань педагогічної ради. |
|
|
5 |
Впровадження в роботу методичних родзинок, нових педагогічних ідей. |
|
|
VII. Травень |
|||
1 |
Підсумки методичної роботи за 2022/2023 навчальний рік та проєкт плану роботи методичної ради на 2023/2024 навчальний рік. |
|
|
2 |
Про виконання рішень методичних рад. |
|
|
3 |
Про аналіз та стан проведення предметних тижнів. |
|
|
4 |
Про результати підвищення кваліфікації педагогів у 2023/2024 навчальному році. |
|
|
5 |
Про підготовку до проведення педагогічної ради на тему «Про попередження дитячого травматизму на період літніх канікул» |
|
|