A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Верхньоворітський заклад загальної середньої освіти I-III ступенів імені Софії Малильо Нижньоворітської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області

Стандарти НАССР

НАССР у навчальному закладі – важливий інструмент для контролю безпеки харчування. Адміністрація закладу зобов’язана впровадити та постійно підтримувати функціонування принципів системи HACCP у харчоблоці.

Головним завданням системи HACCP є аналіз небезпек і проведення поетапного контролю за всіма етапами приготування страв і продуктів харчування, починаючи від прийому продуктів на склад і до моменту подачі готової страви. 

Програма передумов системи НАССР охоплює такі процеси:

  1. Належне планування виробничих, допоміжних і побутових приміщень для уникнення перехресного забруднення.
  2. Вимоги до стану приміщень, обладнання, проведення ремонтних робіт, технічного обслуговування обладнання, калібрування тощо, а також заходи щодо захисту харчових продуктів від забруднення та сторонніх домішок.
  3. Вимоги до планування та стану комунікацій – вентиляції, водопроводів, електро- та газопостачання, освітлення тощо.
  4. Безпечність води, льоду, пари, допоміжних матеріалів для переробки (обробки) харчових продуктів, предметів та матеріалів, що контактують із харчовими продуктами.
  5. Чистота поверхонь (процедури прибирання, миття і дезінфекції виробничих, допоміжних та побутових приміщень та інших поверхонь).
  6. Здоров’я та гігієна персоналу.
  7. Поводження з відходами виробництва та сміттям, їхній збір і видалення з потужності.
  8. Контроль за шкідниками, визначення виду, запобігання їхній появі, засоби профілактики та боротьби.
  9. Зберігання та використання токсичних сполук і речовин.
  10. Специфікації (вимоги) до сировини та контроль за постачальниками.
  11. Зберігання та транспортування.
  12. Контроль за технологічними процесами.
  13. Маркування харчових продуктів та інформування споживачів.

Система НАССР базується на основних принципах:

  1. Аналіз небезпечних чинників.
  2. Виявлення критичних контрольних точок.
  3. Встановлення критичних меж.
  4. Встановлення процедури моніторингу.
  5. Розробка коригувальних дій.
  6. Зберігання та актуалізація документів.
  7. Оцінка ефективності.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено