A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Верхньоворітський заклад загальної середньої освіти I-III ступенів імені Софії Малильо Нижньоворітської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області

Положення про методичну раду

Дата: 13.10.2023 13:00
Кількість переглядів: 146

Схвалено

протокол педагогічної ради

№ 1 від  31.08.2021

ПОЛОЖЕННЯ

про  методичну раду

1. Загальні положення

1.1 Методична рада  – це педагогічний колегіальний орган

внутрішньошкільного управління.

1.2. Методична  рада створюється з метою вдосконалення змісту освіти та

його навчально-методичного забезпечення.

1.3. Науково - методична рада у своїй діяльності керується законами України «Про

освіту», «Про повну загальну середню освіту», нормативними документами

Міністерства освіти і науки, наказами управлінь освіти і науки всіх рівнів із

питань освітньої, методичної, експериментально-дослідницької та

інноваційної діяльності закладу.

1.4. Робота ради здійснюється на підставі річного плану.

1.5. У своїй діяльності методична рада підзвітна педагогічній раді закладу.

1.6. Засідання  методичної ради проводяться для потреби, але не рідше

чотирьох разів на рік.

1.7. Функції  методичної ради:

-  створення й організація робочих і творчих (постійних і тимчасових)

груп та об'єднань педагогічних працівників;

  •  координація всіх структурних підрозділів методичної діяльності

закладу;

  •  підвищення професійної майстерності й стимулювання творчого

пошуку педагогічних працівників;

  •  методичне забезпечення освітнього процесу;
  •  удосконалення якості освітнього процесу;

       -      навчання педагогічних кадрів.

1.8. На розгляд методичної ради виносяться актуальні питання здійснення

освітнього процесу та методичної роботи в закладу , що схвалює педагогічна

рада.

2. Завдання та напрями діяльності методичної ради.

2.1. Методична рада створюється для розв'язання таких завдань:

-  діагностики методичного забезпечення освітнього процесу;

 -  упровадження в практику роботи ефективних методів, методик навчання та освітніх технологій;

  •  організації роботи з підвищення кваліфікації вчителів та впровадження

інноваційного педагогічного досвіду;

  •  забезпечення методичного супроводу навчальних програм;
  •  вивчення психолого-педагогічних проблем навчання та виховання учнів;
  •  організації в закладі пошукової, дослідницької, експериментальної

роботи, спрямованої на розвиток кожного учасника освітнього

процесу;

  •  розроблення та організації заходів з метою узагальнення та поширення

ефективного педагогічного досвіду творчих учителів закладу;

  •  розроблення авторських програм, вибору та апробації методичної та

навчальної літератури;

  •  сприяння атестації (сертифікації) педагогічних працівників закладу;
  •  сприяння професійному становленню молодих та малодосвідчених

учителів.

2.2 Методична рада організовує свою роботу за такими напрямами:

       -  організація роботи педагогічного колективу і реалізації методичної

теми;

  •  діагностичне анкетування та моніторингові дослідження з метою вивчення стану освітнього процесу та професійних запитів учителів;
  •  вивчення результативності роботи методичних об'єднань, творчих і робочих груп;
  •  аналіз результатів діяльності педагогічного колективу, навчальних досягнень учнів з базових предметів за І семестр (ІІ семестр, рік);
  •  організація звітності педагогів, бібліотекарів, керівників методичних об'єднань, робочих і творчих груп, керівників експериментів про результати діяльності;
  •  організація та проведення педагогічних експериментів, методичних проєктів;
  •  організація адаптації та розвитку молодих  педагогів  впровадження методичних рекомендацій МОН та розроблення на їх основі внутрішньошкільних рекомендацій з метою підвищення ефективності й результативності праці педагогів, зростання професійної майстерності;
  •  організація оглядів кабінетів, конкурсів професійної майстерності педагогів;
  •  затвердження матеріалів узагальнення ефективного педагогічного

досвіду вчителів ліцею та рекомендацій щодо його апробації та

розповсюдження;

  •  організація проведення теоретичних і практичних семінарів, науково-практичних конференцій, предметних та методичних тижнів;
  •  обговорення методичних, інформаційних, дидактичних матеріалів учителів закладу, надання рекомендацій та сприяння їх публікації;
  •  обговорення власних методичних розробок учителів закладу, які претендують на присвоєння (підтвердження) педагогічних знань;
  •  організація та проведення педагогічних експериментів із пошуку та впровадження нових інформаційних технологій навчання.

3. Склад  методичної ради

3.1.  Методичну раду очолює директор .

3.2. До складу методичної ради входять члени адміністрації, керівники

методичних об'єднань, робочих і творчих груп.

3.3. Методична рада має право приймати рішення та надавати пропозиції для

схвалення педагогічною радою закладу якщо на засіданні присутня більшість її членів.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено