Положення про методичну раду
Схвалено
протокол педагогічної ради
№ 1 від 31.08.2021
ПОЛОЖЕННЯ
про методичну раду
1. Загальні положення
1.1 Методична рада – це педагогічний колегіальний орган
внутрішньошкільного управління.
1.2. Методична рада створюється з метою вдосконалення змісту освіти та
його навчально-методичного забезпечення.
1.3. Науково - методична рада у своїй діяльності керується законами України «Про
освіту», «Про повну загальну середню освіту», нормативними документами
Міністерства освіти і науки, наказами управлінь освіти і науки всіх рівнів із
питань освітньої, методичної, експериментально-дослідницької та
інноваційної діяльності закладу.
1.4. Робота ради здійснюється на підставі річного плану.
1.5. У своїй діяльності методична рада підзвітна педагогічній раді закладу.
1.6. Засідання методичної ради проводяться для потреби, але не рідше
чотирьох разів на рік.
1.7. Функції методичної ради:
- створення й організація робочих і творчих (постійних і тимчасових)
груп та об'єднань педагогічних працівників;
- координація всіх структурних підрозділів методичної діяльності
закладу;
- підвищення професійної майстерності й стимулювання творчого
пошуку педагогічних працівників;
- методичне забезпечення освітнього процесу;
- удосконалення якості освітнього процесу;
- навчання педагогічних кадрів.
1.8. На розгляд методичної ради виносяться актуальні питання здійснення
освітнього процесу та методичної роботи в закладу , що схвалює педагогічна
рада.
2. Завдання та напрями діяльності методичної ради.
2.1. Методична рада створюється для розв'язання таких завдань:
- діагностики методичного забезпечення освітнього процесу;
- упровадження в практику роботи ефективних методів, методик навчання та освітніх технологій;
- організації роботи з підвищення кваліфікації вчителів та впровадження
інноваційного педагогічного досвіду;
- забезпечення методичного супроводу навчальних програм;
- вивчення психолого-педагогічних проблем навчання та виховання учнів;
- організації в закладі пошукової, дослідницької, експериментальної
роботи, спрямованої на розвиток кожного учасника освітнього
процесу;
- розроблення та організації заходів з метою узагальнення та поширення
ефективного педагогічного досвіду творчих учителів закладу;
- розроблення авторських програм, вибору та апробації методичної та
навчальної літератури;
- сприяння атестації (сертифікації) педагогічних працівників закладу;
- сприяння професійному становленню молодих та малодосвідчених
учителів.
2.2 Методична рада організовує свою роботу за такими напрямами:
- організація роботи педагогічного колективу і реалізації методичної
теми;
- діагностичне анкетування та моніторингові дослідження з метою вивчення стану освітнього процесу та професійних запитів учителів;
- вивчення результативності роботи методичних об'єднань, творчих і робочих груп;
- аналіз результатів діяльності педагогічного колективу, навчальних досягнень учнів з базових предметів за І семестр (ІІ семестр, рік);
- організація звітності педагогів, бібліотекарів, керівників методичних об'єднань, робочих і творчих груп, керівників експериментів про результати діяльності;
- організація та проведення педагогічних експериментів, методичних проєктів;
- організація адаптації та розвитку молодих педагогів впровадження методичних рекомендацій МОН та розроблення на їх основі внутрішньошкільних рекомендацій з метою підвищення ефективності й результативності праці педагогів, зростання професійної майстерності;
- організація оглядів кабінетів, конкурсів професійної майстерності педагогів;
- затвердження матеріалів узагальнення ефективного педагогічного
досвіду вчителів ліцею та рекомендацій щодо його апробації та
розповсюдження;
- організація проведення теоретичних і практичних семінарів, науково-практичних конференцій, предметних та методичних тижнів;
- обговорення методичних, інформаційних, дидактичних матеріалів учителів закладу, надання рекомендацій та сприяння їх публікації;
- обговорення власних методичних розробок учителів закладу, які претендують на присвоєння (підтвердження) педагогічних знань;
- організація та проведення педагогічних експериментів із пошуку та впровадження нових інформаційних технологій навчання.
3. Склад методичної ради
3.1. Методичну раду очолює директор .
3.2. До складу методичної ради входять члени адміністрації, керівники
методичних об'єднань, робочих і творчих груп.
3.3. Методична рада має право приймати рішення та надавати пропозиції для
схвалення педагогічною радою закладу якщо на засіданні присутня більшість її членів.